Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

کد جست و جوی گوگل

اولين تلفن همراه مجهز به دوربين 41 مگاپيكسلي توليد شد.

مثلث

ریاضی و کامپیوتر - فناوری اطلاعات - علوم پایه

اولين تلفن همراه مجهز به دوربين 41 مگاپيكسلي توليد شد.

پس از شكستهاي نوكيا در سالهاي 2010 و نيمه نخست سال 2011 اكنون به نظر مي‌رسد كه اين شركت فنلاندي تمام قواي خود را جمع كرده است تا بار ديگر به بازار رقابت موبايلهاي هوشمند بازگردد. 
پس از تلاشهاي موفقي كه در ارائه طراحيهاي زيبا در توسعه تلفنهاي همراه N9، نوكيا 800، نوكيا 900 و استفاده از سيستم عامل ويندوز فن 5/7 در محصولات خود انجام داد، اكنون در كنگره جهاني موبايل كه از امروز در بارسلونا آغاز به كار كرده است از محصولي عجيب اما واقعي رونمايي كرد كه شگفتي تحليلگران و خبرنگاران بازار موبايل را برانگيخت.
اين مدل جديد كه Nokia 808 PureView نام دارد، اولين تلفن همراهي است كه به دوربيني مجهز است كه 41 مگاپيكسل وضوح تصوير دارد.


اين تلفن همراه هوشمند كه از تمام عملكردهاي عادي يك "اسمارت فن" برخوردار است، برپايه حسگرها و لنز Carl Zeiss با وضوح تصوير 41 مگاپيكسل است.
همچنين با اين دوربين مي‌توان در كيفيت full HD با سرعت 1080p فيلمبرداري كرد و با استفاده از عملكرد Nokia Rich Recording صدا را با كيفيت بالايي ضبط كرد.
محصول جديد نوكيا برپايه سيستم عامل "سيمبيان بل" است و به پردازشگر تك هسته 3/1 گيگاهرتزي، 512 مگابايت حافظه رم و 16 گيگابايت حافظه داخلي مجهز است و امكان افزايش حافظه آن با كارتهاي "ميكرو اس. دي" و "ميكرو SDHC" وجود دارد.
هرچند Nokia 808 PureView از جنبه زيبايي شناختي در حد لوميا 800 و لوميا 900 نيست اما مجهز به يك نمايشگر OLED لمسي با وضوح 640 در 360 پيكسل است.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  برچسب:,ساعت   توسط سيد محمد رضا علوی صدر (زارعی)